• juli 2024

supervriendelijk ontvangst. direct thuisgevoel, verkoop van streekproducten. zalig en rustig met mooi vergezicht. 1 minpuntje: geen sanitair blok. maar weegt niet op tegen al de rest. wij komen terug!

• juli 2024

wij beleven een geweldig weekend , super vriendelijke uitbater en het ontvangst was ongelofelijk goed , en er is ook een broodjes service , verse producten, kaas ,wijn,aperitief , ijscreme , enz hier vrijblijvend te verkrijgen wij vinden het een top plaats

Camperhoeve De Bonterie