Wij reden in maart 2025 hier verwachtingsvol naartoe, maar het was lastig de locatie te vinden. Bij het genoemde huisnr. niemand aanwezig. Een persoon in de buurt wees de CP aan. Dit is een soort inrit naast een perceel met druivenranken. Er liggen 2 oprijplaten op het gras. Het grenst onmiddellijk aan de weg van betonplaten. Omgeving erg mooi, heuvelachtig. Kan wellicht een mooie plaats worden in de toekomst maar nu zijn we maar door gereden
Laat een review achter
Ben jij hier geweest? Vertel andere camperaars wat je ervan vond.