Mooie propere plaats langs het water . Toilet en douche aanwezig en deze zijn ook proper, douche is met een 2€ muntstuk. Momenteel staan we hier met 4.

cocoon1969

top plek. gratis en met wc! douche moet je voor betalen vgm met 2 euro munten. wc en wasbak waren schoon en super fijn. wij hebben geen fietsen mee maar het zit aan een fiestpad. en er stond een groot bord met fiestroutes bij. maximaar 72 uur staan. top plek voor doorreis!

debsa

mooie locatie, maar wat een gedoe als je schoon water nodig hebt, of vuil water kwijt moet of je toilet moet legen. Douche is niet gratis: € 2.00

Gavere