Ook voor grote campers geschikt. Goed bereikbaar. We kwamen rond 15 uur aan. Toen was het terrein nog vrij leeg. Om 18 uur stond het vol met auto’s. Om die tijd hadden we met 10 m geen plek meer gevonden.

Hotelalternative

zie eerder reviews, prima nacht gehad, op fiets naar Atomium (zeer de moeite waard) en lekker gegeten bij de pizzeria aan de overkant

JohanRoos

weliswaar geen voorzieningen, maar goede plek voor overnachting. gewone parkeerplaats waar je een plekje kan zoeken tussen de auto’s. pizzeria zit aan de overkant van de straat!

• Brusselsesteenweg 160

1850, Grimbergen, België