Haacht, Vlaams-Brabant, Vlaanderen, België

Parking Haacht

grote parking met achterin camperplaatsen - verplicht aanmelden via Qr code - centrum 200m

• Petrus Mertensweg

3150, Haacht, België

We verbleven hier 2 nachten en hebben overdag veel gefietst, Leuwen, Mechelen. Leuke restaurants, goede supermarkt in de directe omgeving. We schreven ons in via sms en het verscheen de volgende ochtend op de website van de stad. Rustige plek, dankzij Haacht

• februari 2022

• juni 2021

Parkeer plaats kort bij centrum. Aanmelden via sms bericht is verplicht. Spijtig dat er geen enkele voorziening is. In het centrum is op woensdag markt. Breng ook eens een bezoek aan "De Volle Pot" een cafe, brasserie waar je lekker kan eten. Probeer zeker de cote a l'os.

• februari 2022

• juni 2021