Herentals, Antwerpen, Vlaanderen, België

Domein De Schuur

leuke camping met kinderboerderij - taverne - speel mogelijkheden - Herentals 5km

• Pastoorsbos 26

2200, Herentals, België
  • € 24,00 • 1 apr. t/m 1 okt.

• augustus 2022

Hartelijke ontvangst. Heel veel chalets. Zeer weinig Campeer plaatsen. Vervallen toiletruimte met ronduit smerige toiletten. Alleen in het weekend een uitgebreidere kaart in het restaurant. Anders pannenkoeken of patat. Een enigszins norse uitbater. De prijs van €24 is voor deze camping te hoog.

rapidocamper

Hallo Rapidocamper, Geen idee wat er mis is gegaan. Maar onze toiletten zijn 95% van de tijd altijd proper! Wij lopen er zelfs 2 - 3 x per dag langs. Dit is daarom ook de eerste keer dat wij hier een review over krijgen... U kunt ons altijd op dat moment even aanspreken zodat we dit direct kunnen oplossen. Nu kunnen wij u helaas niet meer verder helpen... Jammer om te horen dat u hierdoor een slechte ervaring bij ons hebt.

Supervriendelijke ontvangst, veel info. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen, Herentals met de fiets vlot bereikbaar. We hebben genoten van de rust.

Toffege

Hallo Toffege, Bedankt voor deze review en beoordeling! Enorm leuk om te horen dat jullie hier een leuke tijd hebben doorgebracht! Groetjes Chantal

• oktober 2021

Vriendelijk en behulpzaam ontvangst. Toiletten en Taverne dicht bij de CP. Beperkte kaart, maar erg lekker! We komen nog een keertje terug

• augustus 2022

• oktober 2021

pbalvers

• € 24,00 • 1 apr. t/m 1 okt.

7 dagen