De Verborgen Parel

Hoepertingen, Limburg, Vlaanderen, België

• juli 2024

een mooie en fijne camperplaats, met een B&B en een zalige wellness, de eigenaars Jos en zijn vrouw zijn een crème van mensen ! Wij verbleven er 2 dagen en hebben er op dag 2 ontbijt genomen in de ontbijtzaal, was meer dan picobello. Wij komen zeker nog terug 😉

• juni 2024

De Parel gevonden? Nou dan heb je geluk want het is een fantastische plek in een schitterende omgeving. Lekker fietsen of wandelen. Luieren op de ruime plaats kan natuurlijk ook.

E.deBlank

Fijne, rustige plek in het groen. Eentje om te onthouden. Je zit zo met de fiets tussen de bloesems.

• juli 2024

• juni 2024