Silca

Dankjewel, fijn dat jullie ervan genoten hebben! En altijd welkom ...

Snelle incheck, mooie grote plaats op verharde gedeelte, duidelijke instructies vwb sanitair, afval, chemisch toilet etc. Goede uitgebreide broodjes service, kortom een fijne plek om weer terug te komen en dan mooie fietstochten te maken.

MichielT

Wij stonden hier slechts 1 nacht omdat we op doorreis waren maar komen zeker terug. Fijne nette camping met schoon en net sanitair en vriendelijke eigenaren.

Silca

Dankjewel, fijn dat jullie ervan genoten hebben! En altijd welkom ...

Hoeve 't Hof Bellewaerde