geen wc en geen dous na een dag moet je betalen voor Internet zeer duur gras maaien hebben ze nooit van gehoord in Middelkerke op een camper plaats gestaan daar kunnen ze iets van leren hoe het wel moet.

leondeijkers1

Normaal een rustige CP maar wij zijn vroeger vertrokken dan gepland omdat enkele Franstaligen jongeren van de stacaravans de rust verstoorden door rond te crossen met hun mountainbike's en te voetballen tussen de kampeerwagens. Wij komen niet meer tijdens de schoolvakantie's.

Posslcitroen001

rustige CP met gebruik van WC en douche van de camping., maar cp geeft nogal een slordige indruk. Even grasperken en ganse omgeving opfrissen en onkruid verwijderen geeft een gans ander beeld

Blekkerdal Campers