prachtige plaats iets aan de kleine kant als je camper 8 meter is maar het gaat. wel jammer dat er in Kortrijk zelf zoveel werkzaamheden waren…..zeker 5 km in stad moeten rondrijden. is een aanrader de camperplaats.

Geniet-nu

Fijne CP dicht bij historisch centrum waar veel te zien is. Diverse fietsroutes. Het was even twijfelen omdat we dachten op een fiets/voetpad te zijn beland. Gewoon een stukje doorrijden en het komt goed.

AdaAndré

schitterende plaats om onze mooie stad te ontdekken, perfect in het historisch centrum gelegen wandel en fietsmogelijkheden zat zeker doen

Kortrijk Broeltorens