Kompas Camperpark Lombardsijde

Middelkerke, West-Vlaanderen, Vlaanderen, België

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Prima plek... maar de toegepaste prijzen kloppen niet ( door uitbater geclaimd???)... laagseizoen is van maandag tot vrijdag, 16 €. Weekends en schoolvakanties is 23€...

Johan-en-Anja

Beste Johan en Anja. Dank dat jullie de tijd namen om een review te schrijven. We waarden alle feedback en nemen naar aanleiding van jullie opmerking contact op met Campercontact om te kijken hoe we onze tarieven helder kunnen communiceren via hun kanalen. Hoogseizoen: volgende Belgische schoolvakanties (Nederlandstalig onderwijs): krokusvakantie, paasvakantie, hemelvaart- en pinksterweekend, zomervakantie, herfstvakantie en kerstvakantie, alsook alle weekends in mei, juni en september, de periode van 1-5 mei 2024 en 8-11 november 2024. Laagseizoen: alle periodes tussen bovenstaande schoolvakanties.

• maart 2024

alles aanwezig

• januari 2024

prima plek beetje moeite om een kaart te kopen voor de toegang (creditcard werd geweigerd) en helaas was de drinkwater kraan afgesloten

• maart 2024

alles aanwezig