Kompas Camping Westende

Middelkerke, West-Vlaanderen, Vlaanderen, België

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

momenteel veel te duur. sanitair ruim onvoldoende wegens werken. de camping zal eens moeten aan sanitaire units denken tijdens de werken. en zijn prijs herbekijken voor al het ongemak

Chlojo

De sanitaire blokken van Kompas Camping Westende worden volledig vernieuwd. Door het slechte weer dit voorjaar (2024) liepen de werken helaas vertraging op. Het eerste nieuwe duurzame en energiebesparende blok (blok 4) wordt eind april geopend, gevolgd door blok 3 (eind mei) en blok 2 (half juni). In de tussentijd voorzien we extra containers met toiletten en douches.

Zeer verzorgde camping. Alles is aanwezig: net sanitair, privé sanitair, camperplaatsen groot en klein, kantine/restaurant, vakkundig personeel dat steeds bereid is te helpen. Wij komen vaak op deze camping, veelal voor weekends, maar het is steeds een leuke ervaring!

Jantineke

Blij dat jullie genoten van Kompas Camping Westende. Graag tot ziens.

• december 2023

Jantineke

Blij dat jullie genoten van Kompas Camping Westende. Graag tot ziens.

• december 2023

Over ons

About us image
Welkom op Kompas Camping Westende! Kompas Camping Westende is een gezellige camping nabij het strand (op minder dan 10 min. wandelen door de duinen), waar je met je gezin en vrienden geniet van heel veel rust en ruimte. Je boekt er met de camper een camperplaats tot 105 m² of een kampeerplaats met privésanitair. Speciaal voor campers: • 44 camperplaatsen van 60 tot 105 m² • 1 servicestation Het gebruik van alle faciliteiten van de camping zit in de prijs van je overnachting. De waterspeeltuin is geopend van mei tot september. Geen zin om te koken? Bezoek BAS. Grill & Terrace, het grillrestaurant van Kompas Camping. Je smult er van heerlijk gegrilled vlees, vis en gevogelte. Menu en openingsuren: basgrill.be

Kompas Camping Westende