Kompas Camping Westende

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juli 2024

prima onderhouden camperplaatsen.spiksplinternieuw sanitair gebouw.ook modern nieuw receptie gebouw. zeer rustig.

• juni 2024

mooi verzorgd en onderhouden camperplaatsen nieuwe wc blokken netjes

Tepdeechte

Dank voor jouw review. Blij dat je onze nieuwe sanitaire blokken netjes vindt! Er komen er nog bij! Graag tot een volgend bezoek.

momenteel veel te duur. sanitair ruim onvoldoende wegens werken. de camping zal eens moeten aan sanitaire units denken tijdens de werken. en zijn prijs herbekijken voor al het ongemak

Chlojo

De sanitaire blokken van Kompas Camping Westende worden volledig vernieuwd. Door het slechte weer dit voorjaar (2024) liepen de werken helaas vertraging op. Het eerste nieuwe duurzame en energiebesparende blok (blok 4) wordt eind april geopend, gevolgd door blok 3 (eind mei) en blok 2 (half juni). In de tussentijd voorzien we extra containers met toiletten en douches.

• juli 2024

• juni 2024