op doorreis naar Frankrijk 1 nacht gestaan. Prima plek elektra lozen sanitair en schoonvader. Prijs 10 euro elektra naar gebruik wij 2 euro. luchtmacht basis kan storend zijn opstijgen landen. vielen met de neus in de boter er was een luchtvaart show. vriendelijke en behulpzame ontvangst.

willy-Deley

We staan hier nu op een prachtige grote en rustige plaats. Wij zijn voor de eerste keer hier maar zeker niet de laatste keer. Super vriendelijke eigenaars. Ook een zeer goede uitvalsbasis voor te Geocachen, er liggen er hier heel wat in de buurt. Knap gedaan mensen. Groetjes L & M

Camperplaats Kleine Brogel