Fijne plek, mooi uitzicht over landerijen. Heerlijk gefietst via knooppunten route naar Leuven. en vooral aardige, service gerichte eigenaar.

Bodini

prachtige plek voor wie van rust houd. vriendelijke eigenaar. winkels kort bij. Plek om bij te houden.

pinochs

Het hoeft niet altijd ver weg te zijn. wat een rust, wat een uitzicht. en dat op 20 min. van m´n deur. Ruime plaatsen, leuke eigenaar. vraag me af of ze honing verkopen. Anders volgende bezoek graag een potje...

• Gempstraat 28

3390, Tielt-Winge, België