Prima camping voor wandelaars en fietsers!! mooi gelegen. prima sanitaire voorzieningen!! prima restaurant, met mooi terras,en met een mooi uitzicht. Al met al goed voor een paar dagen!!

Vuurenvlam

fijne overnachting en start van onze vakantie gehad. fijn douche ruimte. top gegeten. zuurvlees een aanrader.

• november 2023

Heel fijne camping. Sanitair is prima in orde en helemaal proper. kamperplaatsen zijn voorzien van grind. vriendelijke uitbaters

• november 2023

Camping Natuurlijk Limburg