AdaAndré

Super plek als je kinderen hebt die graag vertoeven in een speeltuin. Let op betalen is met muntgeld. De ijssalon/ café wilde geen geld wisselen dus wij hebben heel wat capriolen uit moeten halen om tot €8,- muntgeld te komen.

willemijn7

Prima plek, bescheiden prijsje, vlak naast een parkje en speeltuin. Centrum is op loopafstand, maar een hoop nog dicht zo vroeg in het seizoen. Na sluiting van het sportcentrum verderop, nauwelijks nog verkeer.

• Rue de la Heid 8

4920, Aywaille, België