Aywaille

Aywaille, Luik, Waals Gewest, België

Aywaille

nabij zwembad - camperprijs kan alleen per 48 uur - met ticket van betaalautomaat naar kassa van het zwembad gaan en dan krijg je 1 jeton om toilet te lozen en vers water te nemen - prijs jeton €3,- per stuk - centrum 200m

• Rue de la Heid 8

4920, Aywaille, België

• mei 2021

plaatsen gelegen aan het zwembad met speeltuin ernaast. 8 € voor 2 nachten enkel te betalen met geldstukken. service apart te betalen. jeton te verkrijgen aan kassa zwembad . gelegen aan de rivier de ambleve. lekker gegeten bij italiaans restaurant la mama.(prijselijk)

• mei 2021

leuk om te staan. Wel opletten met dat jeton systeem. zwembad niet open =geen jetons. betaald aan de automaat en wij dachten dat daar een jeton ging uitkomen. volgende keer betalen we niet als we geen stroom nemen. met kinderen waarschijnlijk de place to be.

• november 2020

centraal gelegen camperplaats, echter naast drukke parking. 8 euro echter niet waard. Na openingsuren geen mogelijkheid om jeton te verkrijgen. ‘s morgens gewekt door parkingracers. Heb een camperplaats liever wat rustiger gelegen...

• november 2020

• Rue de la Heid 8