• november 2023

camping was super netjes! zeer leuk voor op te staan met de camper en de hondjes. alleen 1 nadeel is dat het best ver van het centrum is + de wandeling beginnen niet op de camping zelf daar moet je al een klein eindje voor gaan om dan de wandeling te starten. voor de rest zeer mooie camping

willpeters

slechte WiFi, snacht 3 uur op terras gezeten om bereikbaar te zijn wegens noodgeval in familie. eigenaar is niet ontvankelijk voor commentaar. wij zijn voor het laatst geweest.

• november 2023

Camping Le Prahay