Echt een top camping. Super lief, open personeel. Op een prachtige plek in de natuur met eromheen genoeg activiteiten. De hamburger is een aanrader bij hun restaurant ;)

• januari 2024

Goede camping voor een winterkampeer weekend in januari. Vriendelijk personeel en lekker gegeten!

• mei 2023

het was onze laatste overnachtings plek met camper. wat een mooie plek aan water. en gezellige beheerders. met een overheerlijk biertje zeker plek om terug teketen! griet cor en marieke

• januari 2024

• mei 2023