voor de zoveelste keer hier gestaan geen gedoe met extra geld om te douchen of water in te nemen alles in de prijs inbegrepen plaatsen zijn voldoende groot voor ons ideale cp alles bereikbaar te voet en met de fiets oostende op een 8 tal km

lopertje

aangekomen op 18 mrt, plek zat. Geen reservering nodig. Alles netjes en goed geregeld. 24 uur inchecken. Oostende en Middelkerke per fiets bereikbaar. Atlantic-Wall, vlakbij, aanrader.

Campscout_roti-op-uitje

mooie ruime vlakke plaatsen, makkelijk te reserveren. sanitair ruim modern en zeer proper. alles op wandelafstand.

Camperpark Zeester