Kompas Camperpark Lombardsijde

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juli 2024

Rustige plaats maar let op dat je bij verlenging van je plaats pas het laatste uur bijboekt of je bent de resterende uren kwijt van je voorgaande boeking welke er normaal vind ik bovenop zouden moeten komen

tripel

Prima plek... maar de toegepaste prijzen kloppen niet ( door uitbater geclaimd???)... laagseizoen is van maandag tot vrijdag, 16 €. Weekends en schoolvakanties is 23€...

Johan-en-Anja

Beste Johan en Anja. Dank dat jullie de tijd namen om een review te schrijven. We waarden alle feedback en nemen naar aanleiding van jullie opmerking contact op met Campercontact om te kijken hoe we onze tarieven helder kunnen communiceren via hun kanalen. Hoogseizoen: volgende Belgische schoolvakanties (Nederlandstalig onderwijs): krokusvakantie, paasvakantie, hemelvaart- en pinksterweekend, zomervakantie, herfstvakantie en kerstvakantie, alsook alle weekends in mei, juni en september, de periode van 1-5 mei 2024 en 8-11 november 2024. Laagseizoen: alle periodes tussen bovenstaande schoolvakanties.

alles aanwezig

• juli 2024