• februari 2024

mooie camperplaats, prima sanitair en voorzieningen, wij stonden er met slecht weer, grond is zeer plakkerig dan, plaatsen iets breder had beter geweest, verschillende prijzen vind ik nogal raar, komen nog wel eens terug met beter weer

• februari 2024

Top locatie. Alles aanwezig. Supervriendelijke jonge uitbaters. (doe zo verder). Leuk dorp met horeca, fiets en wandelroutes.

• januari 2024

mooi aangelegde camperplaats, proper sanitair en veel mooie wandelingen in de buurt

• januari 2024

Camperpunt ‘t Heksken