Duurzamer op reis met de producten van Camperhomie

10 februari 2022Shirley Nijhof

Duurzamer op reis met de producten van Camperhomie

Campercontact en moederbedrijf NKC gaan niets liever dan op reis, maar wel beter op reis. Samen houden we ons dagelijks bezig met de vraag: hoe kunnen we er nou voor zorgen dat niet alleen wij, maar ook de camperaars van de toekomst nog met het geliefde huisje op wielen op pad kunnen gaan? Kortom hoe gaan we beter op reis? Nou deelden we als Campercontact recent al wat tips hoe je beter op reis kunt gaan, en is de NKC er zelfs een programma voor gestart, wij zijn niet de enigen. En gelukkig maar!

Duurzame kampeershop

Wie ook graag duurzaam camperen? De dames van Camperhomie! Camperhomie is een initiatief van twee enthousiaste zussen, die met hun platform een podium bieden aan duurzame initiatieven. Alles wat Camperhomie doet en aanbiedt heeft in zekere zin iets te maken met duurzaamheid en bewust op reis gaan. Zo ook de producten in hun webshop.

Producten uit de Camperhomie webshop - blog Campercontact

Hier bieden zij hele praktische artikelen aan, zoals de flextrash afvalzak (gemaakt van gerecyclede PET flessen en verkrijgbaar in maar liefst zes kleuren), een glas en interieurreiniger !die geen strepen/een waas achterlaat!, duurzame voeding voor jouw trouwe viervoeter en een verzorgingspakket (care kit). In dit plasticvrije verzorgingspakket zit o.a. een body- en shampoobar, een tandpasta tablet een washand en toiletpapier zonder chloor- kleur en geurstoffen. Goed voor de mens, planeet en je achterwerk.

Op zoek naar minder praktische maar wel leuke duurzame artikelen voor in en om je camper? Denk dan aan de eco-vriendelijke tas van canvas van kurk (ook best praktisch trouwens!) of de ‘Camp hair, don't care’ pet.

Duurzaam initiatief met magisch zand

Eigenaressen Mariëlle en Melanie zijn nu samen met de Camperhomie community ongeveer 1,5 jaar bezig om campings en camperplaatsen groener te maken. In onderstaande filmpje vertellen ze er meer over.

Het busje in de video is van Evan en rijdt elektrisch

Nou, waar wacht je nog op? Bezoek de Camperhomie webshop, shop en spread the news😉