• augustus 2021

• oktober 2019

mooie ruime plaatsen. Goed sanitair. Er is zelf een oven, gasfornuis en wasmachine te gebruiken. Eten in het restaurant was geweldig. Hebben hier 2 dagen diner genoten. 20 Euro met 2 personen!

• juli 2018

De plaats is erg lawaaierig, omdat het aan de hoofdweg ligt. Het restaurant is middelgroot en we zijn met de fiets naar het centrum gegaan. De prijs is gestegen tot 17,90 € + 1,10 € toeristenbelasting voor 2 personen inclusief elektriciteit.

• augustus 2021

• oktober 2019