7 Lakes Camping

Sapareva Banya, Kjoestendil, Bulgarije

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Leuke camping, vlakbij dorpje met winkels en restaurantjes. alles op loopafstand. Net sanitair. Prijs is inclusief toegang de thermale baden. 2 volw. met hondje en camper, inclusief. stroom 29,30 euro. Mooi aangelegd. Min puntje.. de grove kiezel paden.

Gerry1Jack

fantastische camping helemaal nieuw net geopend. zwembaden naast camping gratis voor camping gasten weinig schaduw. wasmachine en droger aanwezig gebruik voor €2,50. toiletgebouw geweldig en heel schoon. vriendelijk personeel

Hennyruit

Bedankt voor uw mooie recensie! Het was een genoegen u als onze gasten te hebben en wij hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen.

7 Lakes Camping