Waren hier eind augustus 2023. prijs is CAD 11,50 per nacht. Prima overnachtingsplek als je verder niets nodig hebt. Toiletgebouwtje verrassend schoon met zgn. “pit toilet” (soort Dixi). Weinig last gehad van verkeer van Highway 1.

• september 2019

Wij waren er op 23 sept. 2019. Ongezellig terrein direct langs de TransCanada Hwy 1, daardoor verkeerslawaai. Het terrein grenst aan een parkeerterrein van waaruit pendelbussen naar Lake Louise rijden. We zijn doorgereden naar Banff.

• september 2019

Lake Louise Overflow