Meest recente updates

Op deze pagina kun je alles lezen over updates die we uitvoeren om onze app en website nog beter te maken. En zijn er bugs waar veel gebruikers last van hebben, dan zie je dat hier ook.

Bugs

In iedere app en op iedere website gaat weleens iets stuk. Op dit moment zijn er gelukkig géén bugs die gelden voor aanzienlijke aantallen gebruikers.

We snappen dat bugs heel vervelend zijn en zéker als je net op reis bent 😧 Daarom doen we er alles aan om ze zo snel mogelijk op te lossen. En dan zie je dat op deze pagina.

• Google Play download button

Update nu naar de laatste versie!

App update 8.0.8 (18 april)

• Openen van alle routes werkt weer.
  • Zoeken op detailpagina opgelost.
  • Sommige betaalde gebruikers zagen een oproep om te upgraden als ze reviews wilden bekijken. Dit is nu ook opgelost.

App updates 8.0.1 - 8.0.7 (4 - 11 april)

• Fix voor downloaden offline kaarten op Android versie 14 en hoger.
  • Kleine bugfixes.
  • Diverse optimalisaties.

App update 8.0 (3 april)

• Reisplanner (PRO+): voer een start- en eindpunten in en zie alle camperplaatsen langs je route.
  • Favorietenlijsten: sla je favoriete locaties op in handige lijstjes.
  • PRO+ gebruikers krijgen volledige toegang tot alle camperroutes in de app.
  • Diverse optimalisaties.

App update 7.1.30 (29 maart)

Technische optimalisaties.

App update 7.1.29

Kleine bugfixes.

App update 7.1.28 (8 februari 2024)

• Vertaalde reviews kun je nu ook in de oorspronkelijke taal bekijken.
  • We hebben een aantal kleine optimalisaties doorgevoerd.

App update 7.1.27 (2 februari 2024)

• Het snelfilter Favorieten werkte niet goed. Dat hebben we opgelost.
  • We hebben een probleem opgelost waarbij de app bleef hangen of laden op bepaalde pagina’s.

App update 7.1.26 (18 januari 2024)

Kleine bugfixes.

App update 7.1.25 (12 januari 2024)

Kleine bugfixes.

App update 7.1.24 (18 december 2023)

Kleine bugfixes.

App update 7.1.23 (5 december 2023)

• We hebben een aantal nieuwe (zoek)filters en locatiekenmerken toegevoegd.
  • We tonen nu ook het aantal actieve zoekfilters.
  • Filters blijven actief bij het ‘opnieuw zoeken’ op de kaart.

App update 7.1.22 (28 november 2023)

• We kregen weleens de vraag welke filteropties erbij komen als je Campercontact PRO koopt. Daarom tonen we deze nu aan FREE gebruikers.
  • Op boekbare locaties is de boekingsknop ook beschikbaar wanneer je niet ter plaatse bent.

App update 7.1.21 (20 november 2023)

Naast enkele technische optimalisaties hebben we ook deze nieuwe functies doorgevoerd in de app:

Nieuw: Je kunt nu ook op populaire regio's zoeken. Zoek je bijvoorbeeld op Eifel, of Vogezen, of dichter bij huis op Twente of Veluwe, dan zie je alle locaties in de regio.

Nieuw: In de app zie je nu ook jouw meest recente zoekopdrachten. Heb je bijvoorbeeld een camperplaats of opgezocht, dan vind je deze terug in jouw zoekgeschiedenis. Als je daarop klikt, bezoek je dat zoekresultaat opnieuw.

Nieuw: Met de social login functie in onze de app log je snel en eenvoudig in met je Google of Apple account voor directe toegang tot al je favoriete camperfuncties en -routes. Dit werkt zowel in de app als op de website.

App update 7.1.18 (31 oktober 2023)

• Aangepast: Ook FREE-gebruikers kunnen nu een onbeperkt aantal locaties per dag bekijken (toegang tot alle reviews en foto's blijft exclusief voor PRO).
  • Technische updates & onderhoud

App update 7.1.16 (23 oktober 2023)

• Nieuw: Inloggen met Google-account nu ook mogelijk
  • Nieuw: Free trial optie toegevoegd: PRO 7 dagen gratis uitproberen.

App update 7.1.14 (7 september 2023)

• Nieuw: Duurzaamheid: bij alle locaties die door Greenkey zijn gecertificeerd, wordt nu het ecolabel weergegeven.
  • Nieuw: Locaties die door de eigenaar zelf zijn geclaimd, zijn nu herkenbaar aan de 'geclaimd' badge in de lijstweergave.
  • Kleine weergavecorrecties zijn doorgevoerd.

App update 7.1.12 (30 augustus 2023)

• Nieuw: Tussen de zoekresultaten van locaties vind je nu ook relevante camperroutes.
  • Opgelost: Een klein aantal iOS-gebruikers zag een wit scherm na inloggen. Het advies was tijdelijk de mobiele website te gebruiken, maar dat is na deze update niet meer nodig.
  • Opgelost: Enkele tientallen gebruikers hadden problemen na aanschaffen van PRO via de website. Zij hadden in de app geen PRO of betaalden dubbel.
  • Door de eigenaar zelf beheerde locaties zijn vanaf nu voorzien van een 'geclaimd' badge. Deze locaties hebben de mogelijkheid zichzelf persoonlijk voor te stellen of kunnen foto's en een video toevoegen.
  • Kleine technische optimalisaties.

App update 7.1.10 (8 augustus 2023)

• Opgelost: Een kleine groep iOS-gebruikers bleef tijdens het opstarten van de app hangen in het groene scherm.
  • Opgelost: Tonen van reacties van locatiebeheerders bij reviews

App update 7.1.9 (25 juli 2023)

• Kleine technische optimalisaties

App update 7.1.8 (11 juli 2023)

• Nieuw: camperroute Noorse westkust en Lofoten 🚐💨
  • Aangepast: Zoeken op plaatsnaam
  • Opgelost: Tonen van beoordelingen in offline modus
  • Opgelost: Probleem met downloaden PDF route (Android)

App update 7.1.7 (Android 28 juni | iOS 4 juli 2023)

• Probleem met bekijken van reviews/foto's/favorieten opgelost
  • Downloaden van offline kaarten voor oudere Androidversies weer mogelijk
  • Routestab gefixt en routes opgenomen als menu-item
  • Nieuwe camperroute toegevoegd: Hoge bergen en diepe fjorden (Noorwegen) 🚐💨
  • Technische optimalisaties

App update 7.1.6 (15-20 juni 2023)

• Probleem met het downloaden en/of gebruiken van offline kaarten is opgelost
  • Het tonen van de reviews werkt weer

App update 7.1.5 (13 juni 2023)

• Inlogproblemen verholpen bij offline gebruik
  • Nieuwe camperroutes toegevoegd

App update 7.1.4 (7 juni 2023)

• Nieuwe route toegevoegd
  • Kleine technische optimalisaties

App update 7.1.3 (16-17 mei 2023)

• Nieuwe camperroute toegevoegd
  • Kleine technische optimalisaties

App update 7.1.1 (8 februari 2023)

• Ondersteuning iOS 12 vervallen. Weten op welke Android-versie de app te gebruiken is? Hier lees je er meer over.
  • Enkele kleine optimalisaties

Web update (2 februari 2023)

Het is nu mogelijk om Campercontact PRO aan te schaffen via de website. Het abonnement is beschikbaar in een maand- (€ 2,49) en jaarvariant (€ 9,99).

1. Je kunt Campercontact PRO kopen via jouw account bovenaan de website.
  2. Log dus even in of maak een account aan.
  3. Klik op ‘Campercontact PRO kopen’.

Na aankoop profiteer je zowel via de website als de app van alle voordelen van Campercontact PRO.

App update 7.0.4 (22 november 2022)

• Nieuw: je kunt nu via de app betalen voor een camperlocatie. In deze eerste versie kun je, wanneer je bij een deelnemende locatie aankomt, op de betaalknop klikken, aangeven wanneer je weer vertrekt en betalen. We breiden deze oplossing in de nabije toekomst uit met nieuwe functionaliteiten, zoals van tevoren reserveren. Meer informatie over de eerste versie.
  • Gewijzigd: de prijs van het maandabonnement is aangepast voor nieuwe kopers. Huidige maandabonnees blijven € 1,99 betalen. Nieuwe maandabonnees betalen vanaf nu € 2,49 voor Campercontact PRO. De maandprijs is niet aangepast.

App update 7.0.2 (11 - 18 augustus 2022)

De update is niet voor alle gebruikers tegelijk beschikbaar. Tussen 11 en 18 augustus is de update te verkrijgen. Bij de meeste gebruikers vindt de update automatisch plaats. Anderen zien de update dan in de lijst met beschikbare app updates.

Verplichte update (1 augustus 2022)

Vanaf nu is app versie 7.0.0 de minimale versie. Heb je deze versie nog niet op je toestel staan, dan wordt deze automatisch bijgewerkt of krijg je deze mogelijkheid als je de app opent. Onderin het menu van de app kun je zien van welke versie van de app je gebruik maakt.

App update 7.0.0 (25 juli 2022)

• Aangepast: de manier van inloggen en registreren is geoptimaliseerd.

App update 6.8.5 (14 juli 2022)

• Nieuw: in het menu vanaf de app is een button toegevoegd, waarmee je jouw account kunt verwijderen. Nou kunnen wij natuurlijk helemaal niet voorstellen dat je dit zou willen 😉), maar binnenkort is het duidelijk aanbieden van deze mogelijkheid verplicht voor iedere app die wordt aangeboden in de App store. Daarom hebben wij deze optie zichtbaarder gemaakt.

Denk er wel goed over na, want verwijderd is ook echt verwijderd! We kunnen jouw opgebouwde geschiedenis en data niet terughalen. Benieuwd wat er precies gebeurt met je data als je jouw account verwijderd? Dat lees je hier.

App update 6.8.4 - alleen voor iOS (13 juni 2022)

• Opgelost: Sommige gebruikers met een toestel dat draait op iOS 12.5.5 hadden problemen met het opstarten van de app. Dit probleem is nu verhopen.

App update 6.8.3 (31 mei 2022)

• Optimalisaties van de manier waarop deeplinks werken (links in bijvoorbeeld e-mails die bepaalde schermen in de app openen).
  • Tekstuele aanpassingen.

App update 6.8.2 (12 mei 2022)

• Opgelost: sommige gebruikers lukte het niet om grote landen te downloaden voor offline gebruik.
  • Bijgewerkt: manier om gebruikers berichten te sturen.

App update 6.8.1 (3 mei 2022)

• Bijgewerkt: manier om app-prestaties te meten.

App update 6.8.0 (13 April 2022)

• Opgelost: bij sommige gebruikers crashte de app wanneer zij hun favorieten wilden bekijken.

App update 6.7.2 (30 maart 2022)

• Toegevoegd: Camperroutes. Vanaf nu beschikbaar in de app. Met dagindeling, bezienswaardigheden (met route knop ernaartoe), camperplaatsen en campings in de buurt van de highlights en veel praktische info. De routes zijn beschikbaar in de app en te downloaden als PDF om uit te printen en mee te nemen voor onderweg. Combineer deze inspiratie content met jouw voorkeuren en beleef een onvergetelijke camperreis. Als NKC-lid of Campercontact PRO gebruiker krijg je € 2,- korting op iedere route.
  • Opgelost: sommige Android-gebruikers konden tijdelijk geen offline landen downloaden. Dat is nu wel weer mogelijk.

Koop PRO in de app

Heb jij de PRO-versie van Campercontact al? Campercontact PRO biedt je veel voordelen en is al vanaf € 1,99 te koop via de app!

• Google Play download button

Web update (21 maart 2022)

• Opgelost: een paar filters in het gedeelte ‘Bedrijven’ werkten niet goed.
  • Opgelost: soms resulteerde een zoekopdracht via Google in 0 locaties op de resultatenpagina. Door een aanpassing zal dit niet meer voorkomen.
  • Toegevoegd: verschillende opmaakmogelijkheden voor websitepagina’s, zodat Campercontact de informatie op de content pagina’s overzichtelijker weer kan geven.

App update 6.6.3 (9 februari, 2022)

• Opgelost (iOS): enkele gebruikers met iOS 12.5.5 konden de app niet openen.
  • Opgelost: sommige campercontact.com URL's werden niet goed geopend in de app.
  • Gewijzigd (iOS): de minimum ondersteunde versie is verhoogd naar iOS 12. In de app zitten onderdelen van derden, zoals Google Maps. Omdat ook zij hun code voortdurend doorontwikkelen, werken deze onderdelen na verloop van tijd niet meer in de oudere besturingssystemen. Het is voor ons dan niet langer mogelijk om de werking in stand te houden. Daarom moeten wij af en toe de minimum versie van een besturingssysteem verhogen.
  • Android: diverse optimalisaties ten behoeve van de algehele stabiliteit.

Web update (1 februari 2022)

• Gewijzigd: Het scherm op een mobiel apparaat is klein, daarom hebben we besloten wat minder meer nadruk te leggen op de resultatenlijst en de informatie op de detailpagina en minder op de kaart. Wens je de kaart te zien, dan kun je hem met één druk op de knop weer tevoorschijn halen.
  • Aangepast: sommige links in de navigatiestructuur op onze website openen nu in een nieuw tabblad, waardoor je de pagina die je op dat moment leest niet kwijtraakt.

App update 6.6.1 (22 november, 2021)

• Nieuw: Zie je op je telefoon een websitelink naar een locatie op Campercontact, bijvoorbeeld in Google? En heb je onze app geïnstalleerd? Dan kun je die link nu direct in de app bekijken.
  • Kleine optimalisaties in het kader van de algehele stabiliteit.

App update 6.6.0 (21 Oktober, 2021)

• Gewijzigd: vanaf nu bieden wij PRO aan in abonnementsvorm. Dit betekent dat jouw PRO-licentie automatisch wordt verlengd totdat je opzegt. Je verlengt dus automatisch met een maand of jaar (afhankelijk van de abonnementstermijn die je hebt gekozen). Heb jij PRO aangeschaft vóór app versie 6.6.0, dan wordt jouw PRO-versie nog automatisch omgezet naar FREE. De einddatum van jouw PRO-versie wordt weergegeven in het menu item ‘Mijn aankopen’.
  • Nieuw: Campercontact PRO is nu ook beschikbaar per maand. Prijs: € 1,99. Prijs per jaar: € 9,99. Je koopt Campercontact PRO via het menu item ‘Campercontact PRO of via ‘Mijn aankopen’ in de app. De voordelen van PRO.
  • Nieuw: In de offline modus in de app (PRO) kun je nu tekens zoals ë en - gebruiken.

Vragen? In onze FAQ beantwoorden wij er een heleboel!

App update 6.5.2 (17 Augustus, 2021)

• Opgelost: bij een aantal gebruikers werd de PRO-status niet onthouden waardoor steeds 'aankopen herstellen' moest worden uitgevoerd.

App update 6.5.1 (6 Juli, 2021)

De offline functionaliteit (functie voor PRO-gebruikers en NKC-leden) is terug!

Nieuw in de offline modus:

• Heel veel nieuwe offline kaarten.
  • Android-gebruikers hebben de mogelijkheid om de offline kaarten op te slaan op hun SD-kaart.
  • Je kunt gedownloade landen updaten.
  • Je kunt meerdere landen tegelijk downloaden.
  • Je kunt een actieve download annuleren.
  • Je kunt gedownloade landen verwijderen.
  • Maximaal vijf reviews bij een locatie in de offline modus (dit was één).
  • Er is één afbeelding per locatie (indien aanwezig) beschikbaar.

Toegevoegd: meer informatie bij de locaties in het resultatenoverzicht:

• Je ziet of de locatie vandaag open of gesloten is.
  • Het overnachtingstarief.
  • De gemiddelde beoordeling.
  • Het type locatie: camperplaats, camping of serviceplaats (aangegeven met een icoontje).
  • Maximaal aantal camperplekken.
  • De afstand vanaf jouw huidige locatie.

Opgelost: de app crashte wanneer je op een website-url klikte.

App update 6.4.2 (6 April, 2021)

Offline functionaliteit tijdelijk niet beschikbaar

De offline functionaliteit van de app is tijdelijk niet beschikbaar (functionaliteit voor PRO-gebruikers en NKC-leden). Dit wegens problemen met het downloaden van de offline kaarten. Dit probleem zorgde ervoor dat veel gebruikers die offline kaarten hebben gedownload, de app niet konden opstarten. De app bleef ‘laden’ in het groene opstartscherm. Wij hebben alle mogelijke scenario’s doorgenomen en verschillende oplossingen bekeken, waarna dit de enige juiste tijdelijke oplossing bleek. Hiervoor was wel een app update nodig. Na het updaten van de app naar App-versie 6.4.2., start de app weer op en kun je de app weer gebruiken.

• Heb jij nog altijd problemen bij het opstarten van de app? Update de app dan handmatig via de Google Play store (Android) of App store (iOS). Zodat ook jij beschikt over App-versie 6.4.2.
  • Heb jij wel offline kaarten gedownload, maar geen problemen bij het opstarten van de app of het offline gebruiken van de app, dan is het raadzaam om de automatische updates van je telefoon uit te zetten (voor de Campercontact app). En de app ook niet handmatig te updaten. Hiermee zorg je ervoor dat de app niet geüpdatet wordt naar de app versie zonder offline functionaliteit. Het tijdelijke advies is echter: download geen nieuwe offline kaarten.

Als team willen we nogmaals benadrukken dat wij het erg vervelend vinden dat dit probleem zich voordoet. Deze functionaliteit is zodanig belangrijk dat het de hoogste prioriteit heeft. De komende maanden zullen wij dan ook werken aan het verbeteren van de offline functionaliteit van de app. Het resultaat hiervan zal onder andere zijn dat PRO-gebruikers de offline kaarten kunnen downloaden van alle landen waarvan er locaties te vinden zijn op Campercontact. En op een later moment ook dat Android-gebruikers de mogelijkheid hebben om deze kaarten op te slaan op een SD-kaart. Daarna zullen we ons weer richten op de ontwikkeling van andere app- en website functionaliteiten.

Web update (29 Maart 2021)

• Toegevoegd: bekijk de kaart nu ook in satellietmodus
  • Toegevoegd: filteren op locaties die open zijn binnen jouw gewenste reisperiode (PRO)
  • Opgelost: je kunt nu wel € 0,- selecteren bij de prijsfilter

Web update (25 februari 2021)

Sinds deze update is het volgende gewijzigd:

• Toegevoegd: mogelijkheid om een Campercontact account aan te maken op de website
  • Toegevoegd: optie om in te loggen op de website
    Mits ingelogd kun je daarmee ook:
  • Camperlocaties aanmelden via campercontact.com
  • Een wijziging doorgeven
  • Je profiel bekijken en bewerken
  • Alle reviews en foto’s bekijken (PRO)
  • Uitgebreid filteren (PRO)
  • Favorieten aanmerken (PRO)
  • Jouw favoriete locaties op de kaart bekijken (PRO)
  • Reviews schrijven
  • Toegevoegd: zichtbaarheid reviews en de reacties van een beheerder in het ‘bedrijven’ gedeelte op de website.

App update 6.4.0 (16 februari 2021)

In deze update is het volgende gewijzigd:

• Nieuw: Als PRO-gebruiker kun je nu je filters opslaan. Deze waardes worden bewaard onder ‘opgeslagen filters’
  • Toegevoegd: je hebt als iOS gebruiker nu ook keuze uit de navigatie apps Sygic, Maps.me en CoPilot
  • Gewijzigd: geoptimaliseerde zoekresultaten, waardoor nog sneller de juiste locatie gevonden kan worden

App update 6.3.1 (15 december 2020)

• Toegevoegd: bekijk de kaart nu ook in satellietmodus
  • Toegevoegd: mogelijkheid om vrije tekst in te voeren bij een wijzigingsvoorstel
  • Aangepast: het feedbackformulier is nu beschikbaar in het Engels, Duits en Nederlands
  • Opgelost: probleem met weergave van favorieten op de kaart (bij 250+ favorieten)
  • Opgelost: weergaveprobleem van de Veelgestelde vragen

App update 6.2.0 (24 november 2020)

In deze update is het volgende gewijzigd:

• Toegevoegd: je kunt nu swipen door de foto’s
  • Toegevoegd: je kunt nu inzoomen op foto’s
  • Toegevoegd: je kunt camperlocaties delen via onder andere WhatsApp, Facebook en e-mail
  • Toegevoegd: filter voor maximale verblijfsduur
  • Toegevoegd: filter voor Campinggedrag
  • Toegevoegd: er wordt nu getoond of een voorziening gratis beschikbaar is, betaald of dat dit onbekend is
  • Opgelost: als je op ‘filters wissen’ klikte, dan sloot het hele filterscherm. Dit is nu aangepast
  • Opgelost: bij het klikken op ‘Route’, gebruikten de navigatie-apps het adres in plaats van de coördinaten
  • Aangepast: de laadtijd van de app bij het opstarten is verbeterd

App update 6.1.0 (2 november 2020)

In deze update is het volgende gewijzigd:

• NIEUW: er zijn vanaf nu weer twee versies van de app: de PRO-versie een FREE-versie.
    Iedere gebruiker van de nieuwe app maakte tot en met 1 november 2020 gebruik van de PRO-versie (voorheen de volledige versie) van de app. Dit om iedereen kennis te laten maken met de voordelen van Campercontact PRO. Dit is nu veranderd. Sinds app-update 6.1.0 vind je in het menu item ‘Campercontact PRO’ meer informatie over jouw status.

Had jij voor de lancering van onze nieuwe app nog een geldige PRO-versie en zie je in dit menu item staan dat jouw PRO-versie actief is? Dan vind je hier ook terug tot wanneer jouw PRO-versie geldig is.

Heb jij de volledige versie van de app gekocht in onze oude app, maar zie je nu dat je geen PRO-versie meer hebt?  Dan kun je jouw aankoop herstellen via de aankoop herstellen button. Er wordt dan een connectie gemaakt met de app store (iOS gebruikers)/ de Play store (Android-gebruikers), waarna je de stappen doorloopt die deze stores hiervoor hebben opgesteld.  Let op: om je aankoop succesvol te herstellen, moet je in de App store/ Google Play store ingelogd zijn met hetzelfde Apple ID/ Google account waarmee je Campercontact destijds hebt aangekocht. Na deze actie is je PRO-versie gekoppeld aan jouw Campercontact account. Wil je vervolgens op meerdere toestellen jouw PRO-versie kunnen gebruiken, dan moet je daar met datzelfde Campercontact account inloggen in de app.

Heb jij de volledige versie van Campercontact nog nooit gekocht of was jouw eerdere aankoop niet meer geldig? Dan kun je de PRO-versie nu kopen via het menu item ‘Campercontact PRO’ in de app.

Ben jij NKC-lid maar heb je na de update toch geen PRO-versie (volledige versie) meer?
    Dan gebruik jij voor Campercontact een ander e-mailadres dan voor je lidmaatschap bij de NKC (het e-mailadres dat in ‘Mijn NKC’ staat). Hierdoor kunnen wij niet herleiden dat jij recht hebt op de PRO-versie van Campercontact. Om gebruik te maken van de PRO-versie van Campercontact, log je dus in met het e-mailadres dat je gebruikt voor je lidmaatschap bij de NKC.

• TOEGEVOEGD: je ziet nu in het menu welke versie van de Campercontact app je gebruikt (6.1.0 of lager).
  • TOEGEVOEGD: de reacties van locatie beheerders op reviews zijn nu zichtbaar in de app.
  • OPGELOST: sommige gebruikers met een Apple-toestel (voornamelijk iPads) zagen een leeg menu. Dit is nu verholpen.
  • OPGELOST: In de app stonden de icoontjes ‘lozen cassettetoilet’ en ‘lozen afvalwater’ omgewisseld. Die worden nu weer juist weergegeven.

App update 6.0.3 (3 oktober 2020)

In deze update is het volgende gewijzigd:

• Opgelost: Android gebruikers ervaarden een probleem bij het aanmelden van een locatie.
  • Opgelost: het volledige adres is nu zichtbaar in de app bij het tabblad 'informatie'.

App update 6.0.2 (25 september 2020)

In deze update is het volgende gewijzigd:

• Nieuw: je hebt nu de mogelijkheid om je favorieten te zien op de kaart via:
    - een knop ‘bekijk op de kaart’ onder in het menu item ‘mijn favorieten’.
    - via de filter: ‘mijn favorieten’
    - via de snelfilter: ‘mijn favorieten’
  • Toegevoegd: je hebt nu keuze uit verschillende navigatie apps.
    Met de volgende apps is nu een connectie te maken:
    Android: Google Maps, Apple Maps, TomTom Go Navigation, Waze, Sygic, Maps.ME, OsmAnd.
    iOS: Google Maps, Apple Maps, TomTom Go Navigation, Waze, OsmAnd.
  • Opgelost: in het geval je de lettergrootte van je toestel hebt vergroot, vielen er enkele knoppen weg in de app.
  • Opgelost: de Route-knop in het tab ‘overzicht’ is nu altijd zichtbaar.
  • Toegevoegd: Route-knop is nu ook beschikbaar in de tab ‘informatie’.
  • Toegevoegd: de optie 'Geen voorkeur' is nu beschikbaar en is de standaardoptie voor 'Max. aantal plaatsen' en ‘Min. lengte camperplaats’.
  • Nieuw: het telefoonnummer, het e-mailadres en de website weergegeven in het tab ‘informatie’ zijn klikbaar en gaan meteen naar het bel-, e-mailscherm of de desbetreffende website.

App update 6.0.1 (16 september 2020)

In deze update is het volgende gewijzigd:

• Opgelost: in enkele gevallen werd niet de juiste taal getoond.
  • Opgelost: enkele gebruikers ervaarden problemen met de internetverbinding. De app dacht onterecht dat je offline was.
  • Opgelost: de Duitse vlag werd niet juist weergegeven in het menu waar je een taalkeuze maakt. Nu wel.
  • Aangepast: de GPS-coördinaten worden nu weergegeven in decimale graden notatie.
  • Toegevoegd bij de locatie informatie: max. aantal plaatsen.
  • Toegevoegd bij de locatie informatie: max. camperlengte.
  • Toegevoegd bij de locatie informatie: max. verblijfsduur.
  • Nieuw: het is mogelijk om de GPS-coördinaten en het adres te kopiëren.

We blijven luisteren naar jullie feedback en blijven de app verbeteren en doorontwikkelen.

Download of update de app