Camperlocaties op jouw navigatiesysteem

Laad de camperlocaties op jouw navigatiesysteem

Alle camperlocaties van Campercontact op jouw TomTom of Garmin navigatiesysteem? Dat kan. Campercontact biedt onderstaande downloads, zodat jij eenvoudig naar de volgende overnachtingsplaats navigeert.

LET OP: er worden geen updates meer uitgevoerd. De bestanden op deze pagina bevatten informatie van 28/08/2020. Alle nieuwe, gewijzigde informatie van na deze datum worden niet meer meegenomen. Het kan dus zijn dat de gegevens in jouw navigatiesysteem na verloop van tijd niet meer kloppen.

Welke bestanden biedt Campercontact en met welke informatie?

Campercontact biedt .ov2 (TomTom) en .csv (Garmin) bestanden aan voor op jouw navigatiesysteem. En een .bmp icoonbestand (Garmin).

In de bestanden met POI’s vind je per locatie bijvoorbeeld de volgende informatie: 6.09793,52.234597,"c / TWELLO / Sporthal Jachtlust / mix-parking / Jachtlustplein 7 [6718]”

De letters s en c achter de coördinaten geven de nauwkeurigheid weer:
S staat voor straatniveau - de werkelijke camperlocatie is niet exact te bepalen.
C staat voor camperlocatie - gecontroleerde camperplaats locatie.

[6718] is de sitecode van de locatie waarmee je deze op Campercontact kan terugvinden.

Ik heb een navigatiesysteem van een ander merk, kan ik ze daarop installeren?

Controleer eerst welke extensie jouw navigatiesysteem ondersteund. In vele gevallen is dit het Garmin-bestand (.csv file). Download het gewenste .csv bestand hieronder. Als jouw systeem een andere extensie ondersteund, dan zou je hem moeten converteren. Je kunt hier POIedit voor gebruiken (Windows) of POIconvert (Mac).

Ondersteuning bij het installeren van de nuttige plaatsen

Campercontact biedt geen ondersteuning bij het implementeren van POI-bestanden op jouw Tomtom of Garmin systeem. Hiervoor verwijzen wij graag naar de helpdesk van Garmin: tel. +31(0)35-7994055 of deze uitleg van TomTom/MyDrive.