Ballum Camping

Bredebro, Denemarken

ontvangen door vriendelijk en enthousiast Nederlands echtpaar sanitair is voldoende, en netjes en schoon. Brood, pizza ed zijn per app te bestellen. Een aanrader!!

JohnAns

perfecte Camping Alles zit er bij. broodjes bestellen via de app. App is zo gepiept. en!!! een afwasmachine die gratis was. Geen aanmerkingen opte maken. misschien komen we nog eens terug.

tegearre

prima camperplaats met heerlijke broodjes service ook de pizza's smaakten lekker. Op heen en terug reis hebben we hier gestaan. Zeer gastvrije eigenaars.

Ballum Camping