Ballum Camping

Bredebro, Denemarken

• juli 2024

We kregen een zeer warm welkom. Ruime plaatsen, natuurlijk, schoon. Sanitaire voorzieningen zijn top. Hartelijk dank!

• juli 2024

leuke plek sanitair prima in orde , broodjes service, pizza’s, gratis gebruik van vaatwasser!! goede wasmachine en droger ,heel leuk met de hond (honden speel terrein en honden zwemvijver.

• juni 2024

Geweldige fijne camping. Alle faciliteiten tip top.. Heerlijke broodjes en pizza's. Mooi fietsen in de omgeving. Absolute aanrader..

• juni 2024

Ballum Camping