Midden in de haven, helaas dit keer met wat lawaai van de ijswerken. Altijd een leuke havensfeer. Stad tegenover, snackbar en ijssalon naast de deur.

Womokutscher

Vrijwel geen oog dichtgedaan. jammer want in potentie een aardige camperplek maar de hele nacht (kei)hard geluid van stroomdraaiende bevoorradingsschepen van de off-shore. En dan ook nog €20 vragen. wij vonden het a-sociaal! Dit doen we nooit meer!

Chris-Triemstra

tip: grijs water lozen en toilet ledigen kan vlakbij bij Hvide Sande Mobilhome P. De camperplaats zelf lijkt daar afgesloten ivm betonblokken maar het servicehuisje is nog werkend

• Søndergade

6960, Hvide Sande, Denemarken