Hjarbæk Fjord Camping

Løgstrup, Denemarken

Hjarbæk Fjord Camping

plaatsen met beschutting of uitzicht over fjord - terrassencamping - afgebakende plaatsen - (na)bij zandstrand/kiezelstrand - uitgebreide recreatiemogelijkheden - elektriciteit: laagseizoen per kWh, hoogseizoen tarief per dag - campingwinkel - gasflessenservice - broodservice - verwarmd zwembad - openbaar vervoer 500m - Camping Key Europa [CKE] verplicht - winkels/centrum 4km

• Hulager 2

8831, Løgstrup, Denemarken
  • DKK 150,00 • 1 jan. t/m 29 mrt.

DKK 150,00 • 30 mrt. t/m 22 jun.

DKK 200,00 • 23 jun. t/m 9 aug.

DKK 150,00 • 10 aug. t/m 21 sep.

DKK 150,00 • 22 sep. t/m 31 dec.

• NKC - NKC/CCI Card, CKE - Camping Key Europe, CCI - Camping Card International, ACSI - Campingcard

• oktober 2020

Waren hier 5 t/m 7 juli. Nette terrassen camping. Schoon sanitair. Boven zicht op het fjord, maar omdat het nogal een stevige wind stond hebben wij beneden gestaan, hier kun je het fjord niet zien. Ruime plaatsen. naar fjord. lopen is een km. Weinig mogelijkheden om te zwemmen in het fjord.

Zambezi

vandaag maandag 17 augustus afgesloten gevonden met een slagboom, zijn we verhuisd naar een nabijgelegen rustplaats

claudio61

We zijn de hele dag open, ik wou dat je me had gebeld. We hebben ook 4 plaatsen buiten de slagboom. Met vriendelijke groeten van Lone

• augustus 2019

Nette plaats met prima toiletten en douche. Prachtige plaats aan het fjord.

• oktober 2020

• augustus 2019

Nette plaats met prima toiletten en douche. Prachtige plaats aan het fjord.

Ad-Keijzers-a.m.keijzers

• DKK 150,00 • 1 jan. t/m 29 mrt.

DKK 150,00 • 30 mrt. t/m 22 jun.

DKK 200,00 • 23 jun. t/m 9 aug.

DKK 150,00 • 10 aug. t/m 21 sep.

DKK 150,00 • 22 sep. t/m 31 dec.