Een typische, hele drukke familiecamping met verwarmd (27°C) buitenzwembad. Lijkt wat uit zijn voegen gegroeid. Technisch OK maar deels verouderd. Prachtig zicht op fjord helemaal bovenaan. Vrij duur voor een Quickstop

Dorpke

Op zich een prachtige camping. Let wel op! Zij berekenen voor een plek met uitzicht 75 kronen extra. En 30 kronen extra voor de milieu afvoer.

Loosies

alles inbegrepen qua douche etc. heel mooi uitzicht vanaf plekjes op de berg alleen vrij prijzig wij hebben met 2 personen 1 nacht 41,- betaald ondanks dat prachtige plek

Hjarbæk Fjord Camping