Het bord ‘parkeren voor campers’ staat er idd niet meer…! En kan ons dat voorstellen!! Een parkeerplek vóór een rijtje huizen zouden wij ook niet op prijs stellen. Of rijd verder of ga op de cp staan aan de overkant bij de haven. Deze cp moet uit de camper contact gehaald worden……

Alphons---Ria---GLOBETROTTERS

prima plek om een nachtje te staan. Rustige nacht. geen voorzieningen, kun je evt. bij de haven gebruiken

• mei 2020

Geweldige plek met een fantastisch uitzicht op de haven en de fjord. Winkel 300 m Centrum 500 m

• mei 2020

• Strandvejen