Ribe Camping

Ribe, Denemarken

• juli 2024

• juni 2024

prachtige camping op nog geen 2 km van het centrum van Ribe. Het sanitair is werkelijk een juweeltje. Bij de acsi kaart komt er nog 40 kronen per nacht bij voor de milieubelasting. Wij betaalden 64 euro voor 2 nachten incl 4 kw stroom per nacht.

• juni 2024

Is super de luxe camperen. was al behoorlijk druk ondanks doordeweeks en buiten seizoen. ik vond hem persoonlijk te groot en behoorlijk duur, maar je betaald ook wel voor stukje luxe. zeker qua sanitair.

• juli 2024

Ribe Camping