Redelijk populair in april, max 6 plekken (en stroomaansluitingen) en gratis stroom (!). Zwembad op 100 meter afstand. Rustige parkeerplaats en geen lawaai. Matig uitzicht.

RichardHaanstra

prima CP, dichtbij zwembad en sportcentrum, dichtbij centrum, valt niets op aan te merken,als je niet op grasstenen wil staan zoek toch lekker een camping op, gratis stoom is een pluspunt, wij hebben het niet nodig.dankjewel Ringsted voor deze CP

tiger

Keurige, schone en rustige plek met gratis stroom, dat is toch fantastisch. Ook vuilnisbakken.

Autocamper P-plads Ringsted