prachtige camperplek en mooi opgesteld. Betalen via automaat dat oké maar je moet ook borg betalen. Dat krijg je terug met aftrek van douche. Betalen gaat gelijk van je rekening,maar je berg terug heb ik nog steeds NIET ontvangen 3 weken geleden er geweest. Hopelijk komt het nog ?

Snappy

een hele mooie camping. je kunt alles zelf regelen zonder ook maar 1 medewerker te spreken. het is alleen jammer, dat er 1 idioot rond loopt die 7 uur in de ochtend de kanten van het gras gaat snijden naast je camper.

Rømø Autocamperplads