ik sluit me aan bij de vorige review. niet te missen het authentieke visrestaurantje!! voor 55 euro hadden we 2 hoofdgerechten en een fles wijn!!!

lievedewilde

wat n prachtig plekje. Er is een hele relaxte havenmeester die je op n vriendelijke manier welkom heet. Met ‘s avonds n prachtige ondergaande zon. Als er n beetje wind komt, dan komen er mensen met kinderen en die gaan dan in de zeilbootjes, prachtig om te zien. zeker n aanrader om hier te staan.

IWC

Geweldige plek (4x) aan een haventje waar iedereen relaxed is. 2 wc's en 2 douches met code te gebruiken. 2 restaurants letterlijk naast je camper! Zelf bbqen mag niet maar er staat een grote bbq met kolen voor iedereen te gebruiken. Mooie zonsondergang!

Bisserup havn