Heerlijke plaats voor rustzoekers, plaatsen met en zonder stroom. Nu in maart een cabine met douche en wc samen. Zelfincheck in euro's of kronen.

SilviaAdria

In mei van dit jaar hebben we hier ook een potje honing gekocht. Ik hoor nu (oktober) van degene die we het kadeau hebben gedaan dat dit de beste honing is (hij doet het in de thee).

Diederick-vS

mooie camperplaats schoon rustig niet overal stroom wasmachine ook nie aanwezig douches prima kan ook in u eigen camper

• Oksevejen 13

6360, Tinglev, Denemarken