Standplaatsen naast de camping. Faciliteiten van de camping gratis te gebruiken. Circa 1 km van het centrum. Niet super, maar ook niet slecht. DKK 170 incl. stroom per nacht

Jos-en-Selma

Veel stof als men er hard rijd uitzicht op voetbal veld gezellig. incl stroom enz de stad op zondag geen winkels

bertcamper

Vriendelijke ontvangst. Prima camperplaats met stroom en water in de nabijheid. Sanitairgebouw is gedateerd maar schoon en alles werkt naar behoren. Bewegwijzering op het terrein kan beter. Wij betaalden 170 kronen per nacht (2 pers) inclusief ACSI-korting.

Autocamperplads Tønder