Leuke vriendelijke ontvangst. We hebben voor onze camperplaats € 24,50 betaald voor 1 nacht met 2 pers. en 2 honden incl. stroom. Mooie ruime vrije plaatsen maar pas op erg schuine plaatsen. Bij erg nat weer niet echt geschikt voor campers ivm spinnende wielen in het gras.

• juli 2020

heel leuk weekend Womo parkeerplaats bij het zwemmeer. Top schone toiletten en doucheruimtes. Broodjesservice. Zeer vriendelijk bedienend personeel met vuurschaal met brandhout. 👍🏼

• juni 2020

Kleine camping met plaatsen op grasveld en langs t water . Aardig personeel, maar 2 toiletten en 2 douches en 2 watertrap punten Broodjes service , en je mag NIET VISSEN HIER ! Kweek vijver voor diverse vissoorten

• juli 2020

• juni 2020