Wij kwamen aan zonder te reserveren we werden vriendelijk geholpen naar een plekje op de camping. Het sanitair was schoon en zag er goed uit. Een prima camping voor als je op doorreis bent.

CamperMimienPaul

Wij waren hier een aantal dagen. Zeer vriendelijk ontvangst, goede Wifi, mooie grote plaats onder bomen, net sanitair, mooie fietspaden, supermarkt, bakker en geldautomaat op 5 minuten fietsen. Inderdaad oudere stacaravans maar geheel geen last van. Sluit me aan bij de eerdere positieve reviews.

Camping Aichelberg