Wij hebben desbetreffende camperplaats wel aangetroffen naast de Lidl. Helaas kwam er geen water uit het kraantje en was de stroom ook niet werkend. Een camperplaats 4 km verderop gevonden gelukkig.

bbFloor

Geweldige plek met elektriciteit en water. Eigenaar van fabriek verwelkomt u met een glimlach...

Mike

Prachtig dat er gratis plekken zijn die zo goed zijn. Verharde plek, stroom en water. Eigenlijk te gek dat er geen kosten aan hangen, €10 in een envelop door de brievenbus gedaan.

Traum-Fabrik