Der erste Wohnmobilhafen am See

Bodman-Ludwigshafen, Landkreis Konstanz, Regierungsbezirk Freiburg, Baden-Württemberg, Duitsland

• juni 2024

Goede plek om te overnachten. 16 euro incl Electra is niet gek hoog. Zeer dicht bij dorp met leuke plekken om te eten.

Pp61

Heerlijk twee dagen rustig gestaan voor weinig. Als ik zie hoe de campers hutje mutje staan op de campings rondom Ludwigshaven voor 30 - 40 €, is het hier best goed vertoeven. Ruime plekken. Natuurlijk op een industrieterrein, tussen twee gebouwen in. Maar hierdoor ook de nodige schaduw.

• juni 2024

Der erste Wohnmobilhafen am See