• september 2020

De plaats was een beetje moeilijk te vinden, zeer geschikt als tussenstop. Bepaalde rijvaardigheden zijn vereist. Het landschap is erg idyllisch. De struisvogel wordt aanbevolen. De schone toiletten kunnen worden gebruikt. Andere diensten zoals watervoorziening en afvoer zijn nogal moeilijk.

• augustus 2020

We dachten een leuke plek gevonden te hebben, er stond bij dat het open was. Dit was niet zo, bleek bij aankomst. We konden er wel staan maar werden totaal genegeerd. We werden alleen bekeken door alle kinderen. Heel vervelend, zeker geen aanrader. Heel raar.

• september 2020

Weingut Karl Busch