• september 2021

We hebben heel goed geslapen. Als je alles bij je hebt, inclusief wedges, is het een heerlijke, rustige plek om te verblijven. Een korte wandeling rond het meer in de ochtend, perfect.

• februari 2020

We hebben hier stil gestaan. Helaas zijn de plaatsen niet recht. Vanwege de vele regenachtige dagen is de plaats vol met plassen!

• mei 2018

Klein meer aan het einde van Mühlbach, met een kiosk. Standplaats aan de rand van het bos op gemengd parkeren zonder toevoer. Is erg stil!

• september 2021

• februari 2020