Ook voor een nachtje niet doen. Veel herrie van de snelweg. Kom je voor een nachtje word je op het eerste veldje gezet achter de vuilnis. Deze ruik je dus. Niet ons ding.

SO42-busje

heerlijke camping. waterskiën is echt zeer tof met pubers. 27,00 voor 2 uur. ligging camping fijn, grote plekken. schoon sanitair en muntjes voor vaatwasser 😀😀

Fam-Veltman

mooie grote camping, wel druk en massaal doordat ook veel daggasten zijn aan het meer. super leuk dat er ook waterski baan is, zeker als je ook een puber mee hebt. sanitair is oké maar wel eind lopen om te douchen.

Tunisee Camping