• november 2021

Goede plek om te verblijven, diensten aan de straat stoorde ons niet. We hebben het toilet en de elektriciteit niet gebruikt, kwamen later aan en gebruiken de ruimte alleen om te overnachten

• augustus 2020

Leuke recreatieruimte met barbecuefaciliteiten, ligweiden. WC-huis direct aan de Lauchert. De landweg loopt er vlak langs, dus het is erg gehorig. In het weekend is de kleine parkeerplaats snel overvol en worden de Womo-parkeerplaatsen snel geleverd.

• juni 2020

Meer moet dat niet zijn. Inderdaad behoorlijk druk verkeer maar we hebben er onze slaap niet voor gelaten

• november 2021

• augustus 2020