• augustus 2020

Oké voor één nacht. Het sanitair was functioneel, onze parkeerplaats was erg klein maar voldoende, operator vriendelijk, broodjesservice.

• augustus 2020

Zeer vriendelijk. Sanitair schoon. Veel vaste kampeerders. Plaatsmaat normaal, maar sommige smal. Broodjesservice

• augustus 2020

Kleine terrassencamping. Sanitair erg schoon. Zeer vriendelijke campingexploitant of zijn bemanning. Accepteer de ADAC-lidmaatschapskaart (5% op elke persoon). Koop zeker ook de Rothaus-Radler in de winkel ... een echte aanrader 👍👍👍. We komen zeker terug.

Rothaus Camping