goed verzorgd en prima sanitaire ruimte dicht bij de Feldberg en titisee wel erg toeristisch en geen sm

• december 2023

Wij danken u voor uw gastvrijheid en voor uw kerstgroeten Wij wensen u ook een fijne kersttijd en veel geluk in het nieuwe jaar Fam Henckens uit Nederland

• november 2023

Geweldige camping, dichtbij het meer gelegen. mooi, ruim en schoon sanitair, geweldig restaurant met betaalbare prijzen, heel aardig personeel en lekker eten en 's ochtends liggen er verse broodjes in het winkeltje. we voelden ons zeer comfortabel.

• december 2023

• november 2023