VW-Ventje

prima doorreiscamping. De plaatsen zijn ruim, vlak en harde ondergrond. Het sanitair was goed en schoon, douches zijn te klein. De ontvangst was hartelijk. Kosten voor camper en 2 p inclusief elektriciteit zijn (28/4) € 39,50. Op doorreis komen we hier terug.

Bein

Erg vriendelijk en nette camping. Plaatsen met elektriciteit en water. Inclusief een snackbox voor de hond. Sanitair super schoon en goed maar wel hele kleine douches. Omkleden moet in de gezamenlijke ruimte dus badjas is aanrader. Lekker gegeten bij de watermolen.

Camping Durlach