Wohnmobilstellplatz Lottstetten

Lottstetten, Landkreis Waldshut, Regierungsbezirk Freiburg, Baden-Württemberg, Duitsland

Wohnmobilstellplatz Lottstetten

gelegen bij de toegang naar het dorp - in de directe omgeving veel winkels - bushalte 30m - Zwitserland 3 minuten

• Kaltenbrunnenstraße 2

79807, Lottstetten, Duitsland

• september 2020

Gunstige kansen op een vlakke ondergrond zijn te wijten. Lokale leveranciers (bakker, Lidl, D&M) om de hoek. Gratis toiletverwijdering. Zoet water super goedkoop. 'S Morgens erg onrustig vanaf 8 uur (glazen container, school). Al met al voor 5 € ideaal voor doorreis.

• september 2020

Zeer gezellige camping, goed doordacht en alles op loopafstand. We hebben hier tijdens onze nacht geen overlast gehad.

MuckyMuck

Prima CP, echter wij ondervonden aan het begin van de avond veel herrie vanaf de losplaats van het winkelcentrum. Fietspad naar Rheinfall aanvankelijk lastig te vinden, ligt aan overkant spoor in westelijke richting vanaf CP, overgang of tunnel spoor zoeken.

5 dagen