Titty'spussywagon

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf!

Mooie camping aan de Neckar. Ontzettend vriendelijke beheerders. Jong hard werkend stel. hout voor kampvuur, broodjes service , terras voor een biertje of koffie. Echt een aanrader. Geen last van de naast liggende weg. Keurig schoon sanitair 👍

JuurAnke

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven. Blij om te horen dat je ons kleine plekje hier leuk vond =)

leuke camping aan de neckar,vriendelijk ontvangst stonden gelijk met wandelkaarten klaar..super genoten, nieuw sanitair en een supermarkt op korte afstand , super genoten en de margarethen schlucht mag je niet missen .

johanvedelaar

Fijn om te horen dat je tevreden bent =) Bedankt voor je recensie!

johanvedelaar

Fijn om te horen dat je tevreden bent =) Bedankt voor je recensie!

Odenwald River Camp